Dobré správy

  • Michaela Vyhnalová
    Vzdelanosť spolu s vychovanosťou sú predpokladom k pozitívnemu a hodnotne, zmysluplno vedenému životu. Avšak iba predpokladom, nie zárukou. Samotná kategória rozlišovania dobra a zla v živote človeka sa nemusí zakladať na stupni dosiahnutého vzdelania. V mnohých prípadoch ani nevyplýva od tejto veličiny. Ľudské srdce, svedomie a vôľa jednotlivca sú práve rozhodujúce kategórie smerujúce k voľbe medzi dobrom a zlom.
    2021-04-01
  • Michaela Vyhnalová
    Skutočnosť pôsobenia Eucharistie na duchovný život v zmysle, že iba pravé prijímanie s kresťanskou vierou neustále oživuje pôsobenie a prítomnosť Ducha Svätého a jeho darov v živote každého veriaceho. Bez toho prameň živej viery v duši kresťana vyschne. Áno, my môžeme chodiť do kostola a prijímať Eucharistiu denne, no čo z toho, ak to bude iba mechanické, iba praktikum, že sa to má, či musí a naše vnútro je kdesi inde, uzatvorené a neprítomné. Bude to len prázdny úkon, ktorý sa nepremení na milosť, neprinesie žiadnu úrodu. Aj počas pandémie sa môžeme naďalej duchovne sýtiť čítaním Svätého Písma. To je v súčasnosti naša forma Eucharistie. Avšak tu je aj druhá rovina. Okrem čistoty a úprimnosti vo viere máme predovšetkým vydávať svedectvo svojim životom.
    2021-03-15
  • Richard Rohr
    Boh nemôže byť v našom vnútri naplnenom strachom. Boh nemôže byť v našom vnútri naplnenom neprávosťou a nenávisťou. Boh nemôže byť v našom vnútri naplnenom prívalom nárokov a protinávrhov. Boh nemôže byť v našom vnútri naplnenom internetom a analýzami. Boh k nám nemôže prehovoriť v hluku a v prostredí klamstiev. Boha nemožno nájsť, keď sú všetky strany tak ďaleko od ,, sokoliara.“ Boh sa nemôže narodiť, iba ak v lone lásky. Tak ponúkni Bohu to lono.
    2021-03-12
  • Michaela Vyhnalová
    Zasiahnutím prítomného fenoménu ochorenia COVID-19 sa takmer všetko existujúce „vykoľajilo.“ Úplne sa eliminoval zabehnutý kolobeh „bežiaceho sveta.“ Na čo sme boli dovtedy zvyknutí, stalo sa náhle nedostupným. Čo sa považovalo za normálne a bežné, nadobudlo charakter výnimočnosti. Áno, prišiel čas na veľkú „skúšku“ každého srdca. Zažívame novú skúsenosť, na ktorú sa pripraviť z ľudského hľadiska nedá. Avšak z pohľadu kresťanského áno. Teraz sa význam kresťanskej viery preukazuje v celej podobe. Život robí znesiteľnejším. Dáva istoty a nádeje, ktoré svetský, materiálny svet nemôže ponúknuť. Ako veriaci máme príležitosť stať sa nositeľmi viditeľnej formy.
    2021-01-21
  • Michaela Vyhnalová
    „Ja som pravý vinič a môj Otec je vinohradník. On každú ratolesť, ktorá na mne neprináša ovocie, odrezáva, a každú, ktorá ovocie prináša, čistí, aby prinášala viac ovocia. Vy ste už čistí pre slovo, ktoré som vám povedal. Ostaňte vo mne a ja vo vás. Ako ratolesť nemôže prinášať ovocie sama od seba, ak neostane na viniči, tak ani vy, ak neostanete vo mne. Ja som vinič, vy ste ratolesti. Kto ostáva vo mne prináša veľa ovocia, lebo bezo mňa nemôžete nič urobiť.“
    2020-12-11

Video

Prorocká výzva Geoffa Poultera pre Slovensko, ktorá sa začína napĺňať.


Zaujímavá a výpovedná skúsenosť západoeurópskeho muža s hinduizmom, budhizmom, jógou, ezoterikou a okultizmom.


Príbeh bývalého teroristu, ktorý dnes spája etniká a kmene.
Stephen Lungu


Hudobníčka Lacey Sturm, bývalá speváčka kapely Flyleaf, bola presvedčenou ateistkou a mala v úmysle vziať si život... ale zrazu sa všetko zmenilo.


Všetci sme súčasťou veľkého príbehu. Veľký príbeh sveta tvoria minulé a aktuálne životné príbehy jednotlivých ľudí. Portál mojpribeh.sk je zameraný na najdôležitejší moment príbehu sveta a jednotlivca a tým je osobné stretnutie človeka s Bohom.

Správa - Elias Vella
Diabol chce, aby ľudia žili v hriechu

small_small_Elias Vella1.jpg

Je medzinárodne vyhľadávaným exercitátorom a autorom mnohých úspešných kníh. Je exorcistom na Malte.

Ľudia sa často pýtajú, prečo diabol niekoho napadá.  Diabol predovšetkým napadá všetkých. Napadol tiež Ježiša a ja tvrdím, že čím viac sme prešli v našej duchovnej púti, tým viac na nás zlý duch útočí. Nemá záujem napadať niekoho, kto sa nachádza už na jeho strane. Keď už tam je, prečo by ho napadal. Pokiaľ človek ešte nezaujal stanovisko, ešte niekam kráča, býva častejšie napádaný. 

Útok  nepriateľa je univerzálnym útokom. Diabol vie, že je porazený, ale snaží sa čo najviac oslabiť kráľovstvo Ježiša Krista. Útočí najrôznejšími spôsobmi.

Trápi nás pomocou útlaku, čo znamená, že nájde slabé miesto a celý svoj útok smeruje práve sem na túto slabinu. Vo výnimočných prípadoch útočí tak, že sa človeka zmocní. Vstúpi do človeka, ovládne jeho telo, jeho vôľu, jeho slobodu, jeho myseľ, jeho emócie. Jediná vec, ktorú nemôže napadnúť je duša.

Diabol môže vstúpiť do všetkých týchto oblastí okrem duše.  Do duše môže vstúpiť jedine vtedy, keď mu otvoríme dvere prostredníctvom spáchaného smrteľného hriechu. To znamená, že človek, ktorý sa dopustil smrteľného hriechu je na tom horšie, ako človek posadnutý diablom. Pretože v človeku posadlom, môže diabol prebývať proti Jeho vôli, kdežto v prípade smrteľného hriechu má človek úplnú slobodu otvoriť mu dvere.

Mnoho ľudí hovorí, že ak je Boh milosrdný, ako môžeme hovoriť o takýchto veciach?

Ja vždy hovorím, nie sme to my, kto sme stvorili Boha. Boh je tým kým je. Boh je milosrdenstvo, Boh je spravodlivosť, Boh je poriadok, Boh je rovnováha. A keď hovorím, že Boh je rovnováha, znamená to, že Božie milosrdenstvo a spravodlivosť musia ísť ruku v ruke.

Boh nechce posielať ľudí do pekla. Tí ktorí sa dostali do pekla si to sami vybrali. A Boh plače. Plače preto, že je milosrdný, plače keď vidí, že ľudia odchádzajú do pekla. Peklo nie je trestom Božím. Je to náš vlastný trest. Človek, ktorý nechce byť s Bohom potrestá peklom sám seba.. Človek, ktorý nechce robiť to, čo mu hovorí Boh.

Keď niekomu poviem, aby išiel niektorým smerom, pretože tak sa dostane kam má, ale on otočí volant a on odíde opačným smerom, tak nielenže to nie je moja vina, ale ja s tým človekom navyše súcitím, pretože odíde niekam inam. To, že sa ten človek nedostal kam mal, tak tým sa ten človek vytrestal sám. Išiel iným smerom.

Toto sú extrémy. Ak sa pozeráme na Boha ako na spravodlivosť bez toho, že by tam bolo aj milosrdenstvo je to extrém. Boh nie je len spravodlivosť. Ak pozeráme na Boha iba ako na milosrdenstvo, je to ďalší extrém. Boh nie je len milosrdenstvo. Boh je milosrdenstvo a spravodlivosť.

Boh je poriadok. Boh je rovnováha. Pretože Boh je všetko. To sú chyby, ktorých sa teológovia často dopúšťajú, keď sa pozerajú na Boha len z jedného hľadiska a nie v celej jeho komplexnosti. V jeho plnosti.


Späť na svedectvá | | Staň sa priateľom mojpríbeh.sk na FB a ohlasuj evanjelium